Тестові завдання
1.
М'який знак треба писати в усіх словах у рядку
А сіл..с..кий, бар..єр, віз..міть, пул..с
Б здебіл..шого, слиз..ко, волин..ський, біл..ший
В діл..ниця, емал..ований, просиш.., камін..чик
Г щіл..ний, їдал..ня, брин..чати, дон..чин
А сіл..с..кий, бар..єр, віз..міть, пул..с
Б здебіл..шого, слиз..ко, волин..ський, біл..ший
В діл..ниця, емал..ований, просиш.., камін..чик
Г щіл..ний, їдал..ня, брин..чати, дон..чин
2.
Записати три слова з м’яким знаком
3.
Апостроф треба писати в усіх словах у рядку
А м..якенький, тьм..яніти, пів..юрти, св...ято
Б пів..яйця, мавп..ячий, від..їстися, цв..ях
В в..їжджати, бур..янець, зор..яний, під..їзд
Г під..яремний, харків..янин, кучер..явий, бур..як
А м..якенький, тьм..яніти, пів..юрти, св...ято
Б пів..яйця, мавп..ячий, від..їстися, цв..ях
В в..їжджати, бур..янець, зор..яний, під..їзд
Г під..яремний, харків..янин, кучер..явий, бур..як
4.
Записати три слова, у яких апостроф не ставиться через
збіг двох приголосних.
5. Прийменник в
треба писати в реченні
А Десь (у, в) натхненні молодім Каменяр будує дім.
Б Небо безхмарне, ніби виполоскане (у, в) синьці.
В Не спитавши броду, не лізь (у, в) воду.
Г Стоїть на видноколі мати — (у, в) неї вчись.
А Десь (у, в) натхненні молодім Каменяр будує дім.
Б Небо безхмарне, ніби виполоскане (у, в) синьці.
В Не спитавши броду, не лізь (у, в) воду.
Г Стоїть на видноколі мати — (у, в) неї вчись.
6.
Записати три словосполучення, у яких вживається
прийменник у.
7. Спрощення в
групах приголосних в усіх словах у рядку
А сер..це, щас..ливий, форпос..ний, пес..ливий
Б вартіс..ний, совіс..ний, тиж..невий, заздріс..ний
В облас..ний, президен..ський, якіс..ний, балас..ний
Г кількіс..ний, хвас..ливий, проїз..ний, зап’яс..ний
А сер..це, щас..ливий, форпос..ний, пес..ливий
Б вартіс..ний, совіс..ний, тиж..невий, заздріс..ний
В облас..ний, президен..ський, якіс..ний, балас..ний
Г кількіс..ний, хвас..ливий, проїз..ний, зап’яс..ний
8.
Записати три слова-винятки, у яких не відбувається
спрощення
9.
Подовження або подвоєння приголосних звуків, позначене
на письмі двома літерами, відбувається в усіх словах у рядку
А непід..атливий, шкільн..ий, зав..ишки, щоден..ик
Б картоплин..я, контр..озвідка, розкіш..ю, годин..ик
В вікон..иця, лисич..ин, людян..ий, заклопотан..ий
Г сут..євий, вихован..ий, насін..ий, бджолин..ий
А непід..атливий, шкільн..ий, зав..ишки, щоден..ик
Б картоплин..я, контр..озвідка, розкіш..ю, годин..ик
В вікон..иця, лисич..ин, людян..ий, заклопотан..ий
Г сут..євий, вихован..ий, насін..ий, бджолин..ий
10.
Записати 3
слова, у яких відбувається подвоєння приголосних на межі префікса і кореня.
11.
Скласти та
записати 4 речення, використавши у кожному з них слова з апострофом і м’яким знаком.
Немає коментарів:
Дописати коментар