Педагогічні програмні
засоби можуть ефективно використовуватись учителями під час проведення уроків у
комп’ютерному класі, також у кабінеті, обладнаному мультимедійним проектором та
екраном чи інтерактивною дошкою. Також ці диски доцільно використовувати в
індивідуальній роботі з обдарованими учнями.
Використовуючи ППЗ у повному
обсязі, вчитель має можливість:
забезпечити індивідуальне та групове виконання завдань з
української мови;
формувати уміння та навички учнів, використовуючи для
цього інтерактивні моделі вправ та завдань;
самому визначити структуру уроків, види вправ та рівень
їх наочності, послідовність матеріалів залежно
від поставлених цілей та вибору методів їх реалізації;
пропонувати учням навчальні завдання різних рівнів
складності;
урізноманітнити та збагатити методичний аспект виконання
навчальних завдань з української мови;
використовувати як в цілому віртуальні уроки, так і їх
окремі фрагменти;
перевіряти шляхом тестування ступінь сформованості
відповідних теоретичних та практичних умінь і навичок в учнів.
Отже, використання ППЗ на
уроках української мови та літератури забезпечує підвищення якісних показників
засвоєння учнями навчального матеріалу, досягнення кожним учнем реально можливого
для нього рівня навченості з предмету.
Варто ще раз наголосити, що на уроках з
використанням інформаційно-комунікаційних технологій в учнів формуються ключові
компетентності, що пред'являються Державним стандартом освіти
Немає коментарів:
Дописати коментар