1) Розподільний самодиктант
Складіть і запишіть речення із поданими прислівниками та співзвучними з ними словами (по одному на кожне слово) . Поясніть, чим зумовлена відмінність у їх написанні.
Насторожі — на сторожі, назустріч — на зустріч, доволі — до волі, усередині — у середині, по-третє — по третє, вгору — в гору, вниз — в низ.
Завдання:
розподіліть у три колонки прислівники залежно від написання - разом, окремо,
через дефіс.
Мало/по/малу, не/с/подівано , до/ладу, не/в/пинно, в/позику, віч/на/віч, як/треба, часто/густо, з/далека, до/останку, аби/де, по/троху, на/початку,
чим/скоріш, з/усіх/усюд, на/весні, з/діда/прадіда, в/ранці/рано, куди/небудь.
2)
Головоломка
І.Розподіліть прислівники у дві колонки відповідно до написання разом чи окремо з компонентом що.
ІІ. У колонці, де прислівники написані разом, підкресливши кожну п'яту літеру, прочитаєте фольклорний жанр.
Хіба(що), (що)секунди, чи(що), (що)правда, дарма(що), поки(що), (що)року, тільки(що), (що)кварталу, (що)разу.
3)
Творча роботаІ.Розподіліть прислівники у дві колонки відповідно до написання разом чи окремо з компонентом що.
ІІ. У колонці, де прислівники написані разом, підкресливши кожну п'яту літеру, прочитаєте фольклорний жанр.
Хіба(що), (що)секунди, чи(що), (що)правда, дарма(що), поки(що), (що)року, тільки(що), (що)кварталу, (що)разу.
Складіть і запишіть речення із поданими прислівниками та співзвучними з ними словами (по одному на кожне слово) . Поясніть, чим зумовлена відмінність у їх написанні.
Насторожі — на сторожі, назустріч — на зустріч, доволі — до волі, усередині — у середині, по-третє — по третє, вгору — в гору, вниз — в низ.
Немає коментарів:
Дописати коментар