четвер, 24 травня 2018 р.

Тестові завдання для 5 класу з теми "Лексикологія"




Варіант I

1.   Укажіть стилістично забарвлене слово.
А   радісно
Б   хатка
В   дерево
Г   велосипед
2.   Укажіть словосполучення зі словами в прямому значенні.
А   ідуть дощі
Б   шовкова дитина
В   краяти серце
Г   залізні ворота
3.   Укажіть словосполучення зі словами в переносному значенні.
А   тепле слово
Б   говорить тато
В   високий хлопець
Г   солодке печиво
4.   Укажіть словосполучення, у якому слово гострий ужито в прямому значенні.
А   гострий біль
Б   гострий погляд
В   гострий ніж
Г   гостре слово
5.   Укажіть рядок, у якому всі антонімічні пари дібрані правильно.
А   мовчазний — говіркий, мудрий — розумний
Б   день — ніч, безмежний — безкрайній
В   голодний — ситий, старанний — недбалий
Г   збільшувати — зменшувати, охайний — акуратний
6.   Укажіть слово, яке має омонім.
А   гори
Б   узвар
В   тесляр
Г   шасі
7.   Доберіть синоніми до слова добрий, введіть їх у самостійно складене речення.

8.   Доберіть антоніми до слів спалахнути, веселий, введіть їх у самостійно складне речення.

9.   Складіть і запишіть два речення, де розрізнялися б значення омонімів (край)




Варіант II

1.   Укажіть стилістично забарвлене слово.
А   будинок
Б   вітер
В   сестриця
Г   тихо
2.   Укажіть словосполучення зі словами в прямому значенні.
А   залізні нерви
Б   м’який характер
В   гірке життя
Г   шовкова хустина
3.   Укажіть словосполучення зі словами в переносному значенні.
А   срібні сережки
Б   шепоче вітер
В   йде людина
Г   тепла вода
4.   Укажіть словосполучення, у якому слово спить ужито в прямому значенні.
А   спить гай
Б   спить дитина
В   совість спить
Г   спить соняшник
5.   Укажіть рядок, у якому всі антонімічні пари дібрані правильно.
А   сумний — веселий, холодно — тепло
Б   війна — мир, загубити — втратити
В   біле — чорне, ретельний — старанний
Г   говорити — мовчати, дивний — чудернацький
6.   Укажіть слово, яке має омонім.
А   чумак
Б   жила
В   говорила
Г   м’яз
7.   Доберіть синоніми до слова шлях, уведіть їх у самостійно складене речення.

8.   Доберіть антоніми до слів корисний, сумувати, уведіть їх у самостійно складне речення.
9.   Складіть і запишіть два речення, де розрізнялися б значення омонімів (кран)

Немає коментарів:

Дописати коментар