понеділок, 15 квітня 2019 р.

Самостійна робота для 8 класу. "Звертання. Вставні слова"

Самостійна робота з теми 
«Розділові знаки при звертанні та вставних словах»
Переписати речення, розставляючи, де потрібно, розділові знаки.
Підкреслити граматичні основи

І варіант
1.  Ой хлопчику  хороший мій  чому ти плачеш?
2. Рости моя пташко мій маковий цвіте розвивайся поки твоє серце не розбите ..
3. Ой не ходи Грицю та на вечорниці.
4. Васильки у полі васильки у полі, і у тебе мила васильки з-під вій.
5.Слово моя ти єдиная зброє ми не повинні загинуть обоє.
6. Спи дитинко сном міцним.
7.Здається я більше ніколи не повернусь на чужину.
8. Отже  це доля розвела двох закоханих.
9. Навпаки  цьому хлопцю не заздрив ніхто.
10. Хвалити Господа  ворога подолано!
11. Мабуть я був би щасливішим  якби приборкав свої бажання та мрії.
12. Заохотив  видимо  учитель учня до   праці.

ІІ варіант
1. Пусти мене мій батеньку на гори, де ряст весняний золотом жаріє
2. Спи моя дитино золота спи моя тривого кароока спи...
3. Доброго ранку бджілоньки!
4. Де ти бродиш моя доле?
5. І тут можна помилитись Марійко у своїх здібностях.
6.Де ти фантазіє там радощі й весна.
7. Можливо  я теж колись стану відомою постаттю.
8. Безсумнівно  уроки історії є надзвичайно цікавими
9.Видно  доведеться заночувати десь у дорозі.
10.Може  вийшла русалонька матері шукати  а може жде козаченька, щоб залоскотати
11.Отже  багато чого їм невідомо
12.У статті я  звичайно не охоплюю всіх проблем розвитку української мови

ІІІ варіант
1. Дяка щирая тобі ніченько-чарівниченько що закрила ти моє личенько
2. Спи дитятко сном міцним.
3. О мово українська Ти вода з кринички, над якою гнуться верби
4. Грай моя пісне як  вітер сей грає.
5. Галю Риба вже прокинулась
6.Через тумани лихі через велике горе ти світиш мені моя зоре.
7. Погодою у нас на сінокосі  казали  щось років з півтораста завідувала ворона
8. На щастя дитина скоро заспокоїлась і затихла
9.Повертатися додому нам по-перше пізно  а по-друге  небезпечно
10.Дядько Роман  певна річ  тільки вдавав, що нікого не помітив
11.Безперечно  вам тут усе незнайоме  дивне
12.Дід Кирило мабуть забув про спочинок

ІV варіант
1. Ти занадто палка моя пісне!
2. Молодієш Києве хоч старий літами
3. Понеси мене на крилах  радосте моя
4. То ж при тобі мій друже давній пройшло життя дитячеє моє…
5. Фантазіє богине легкокрила  ти світ злотистих мрій для нас одкрила.
6. Мріє  не зрадь  Я так довго до тебе тужила…
7. Здається час спливав непомітно
8. У народній медицині очевидно не було кращих ліків від застуди, ніж калиновий чай
9. На жаль качка почала старіти, не всяка їжа іде їй на користь
10. Художня література як відомо допомагає глибше розуміти життя.
11. Той, хто творить красу, безумовно творить щастя для людей і по-моєму для себе.
12. Отже про це не слід забувати

V варіант
1. Ви щасливі  високії зорі  все на світі вам видно звисока.
2. Та минав ти  наш Кобзарю  чужії пороги 
орав свою вбогу ниву
3. Красо України Подолля  Розкинулось мило  недбало!
4. До тебе Україно наша бездольная мати струна моя перша озветься.
5. Слово  чому ти не твердая криця?
6. Зброє моя  послужи воякам краще, ніж служиш ти хворим рукам!
7. Напевно  день і ніч дивився б кіно
8. Минуло  по суті  зовсім небагато часу, і людина здобула крила  піднялася в повітря  перетнула океани.
9. Відомо, що розвитку творчих здібностей безумовно  сприяють різні умови
10. І ти завжди  я сподіваюсь  будеш чесною людиною, якій можна довірити найважливішу таємницю.
11. Ти  мабуть  у світі нічого не боїшся.
12. Пісня  здавалося  бриніла вже в ньому.

VІ варіант
1. Опустіться тихі зорі синові під вії
2. Можна все на світі вибирати сину вибрати не можна тільки Батьківщину
3. Понеси мене  на  крилах радосте моя де на пагорбах і схилах сонця течія.
4. Не плач не плач Марусенько не плач не журися а за свого миленького Богу помолися.
5. Пусти ж мене старий діду на вулицю погулять
6. Ой Морозе  Морозенку  Ти славний козаче, за тобою  Морозенку вся Вкраїна плаче
7. Кажуть  дні на полі - хліб у коморі
8. Художня кінематографія існує  як відомо  на базі літератури, кінодраматургії
9. Отже  висока якість фільмів обумовлюється передусім творчою повноцінністю сценаріїв.
10. Якщо він хизується, що йому  мовляв  байдуже, то кривить душею  
11. Може то птахи приносять на своїх крилах весну?
12. На жаль ми не мали можливості знайти для її тітки квартиру десь ближче.

1 коментар:

  1. Your Affiliate Money Making Machine is waiting -

    And making money online using it is as easy as 1, 2, 3!

    Follow the steps below to make money...

    STEP 1. Input into the system which affiliate products the system will promote
    STEP 2. Add PUSH BUTTON traffic (this LITERALLY takes 2 minutes)
    STEP 3. Watch the system explode your list and sell your affiliate products all by itself!

    Are you ready to start making money???

    Click here to launch the system

    ВідповістиВидалити