понеділок, 1 лютого 2016 р.

Уроки з використанням ППЗ цікаві, колоритні, пізнавальні й ефективні. Програмний засіб зручний у використанні, вчитель, готуючись до уроку, може дібрати окремі вправи й використовувати їх на тому чи іншому етапі.
Таблиця 1. Дидактичні функції ППЗ
Використання  ППЗ  на уроках
української мови та літератури
сприяє розвитку в учнів цілісного сприйняття світу та засвоєння навчального матеріалу
забезпечує автоматизовану підтримку вивчення нового матеріалу і контроль успіхів та досягнень у вивченні предмету в комп’ютерному класі
надає допомогу у засвоєнні навчального матеріалу з української мови та літератури завдяки урізноманітненню форм подачі інформації: мультимедійні матеріали, слайди, схеми та малюнки, тексти з гіперпосиланнями, словник термінів тощо
сприяє вдосконаленню навичок роботи з комп’ютером
забезпечує керівництво дій учнів та виступає як засіб планування їх навчальної діяльності та контролю навчальних досягнень
Педагогічний програмний засіб «Українська мова» допомагає учням у вивченні мовних тем. У ньому просто і доступно поданий теоретичний матеріал, який озвучений та проілюстрований.
Для покращення грамотності подані диктанти, а для перевірки знань – інтерактивні вправи та завдання. ППЗ призначений для комп’ютерної підтримки проведення уроків з української мови та зорієнтований на активізацію навчально-пізнавальної діяльності учнів. У ППЗ «Українська мови» для 5-6 класів багато ребусів, пізнавальної інформації, ігрових завдань (див. рисунок 9), у ППЗ «Українська література» для 10-11 класів запропоновано теми для дослідницько-пошукової роботи, подано тексти художніх творів, літературно-критичний аналіз, окреслено основні віхи творчості митця, продумано запитання для самоконтролю 

Немає коментарів:

Дописати коментар