понеділок, 1 лютого 2016 р.

Педагогічні програмні засоби можуть ефективно використовуватись учителями під час проведення уроків у комп’ютерному класі, також у кабінеті, обладнаному мультимедійним проектором та екраном чи інтерактивною дошкою. Також ці диски доцільно використовувати в індивідуальній роботі з обдарованими учнями.
Використовуючи ППЗ у повному обсязі, вчитель має можливість:
*    забезпечити індивідуальне та групове виконання завдань з української мови;
*    формувати уміння та навички учнів, використовуючи для цього інтерактивні моделі вправ та завдань;
*    самому визначити структуру уроків, види вправ та рівень їх наочності, послідовність  матеріалів залежно від поставлених цілей та вибору методів їх реалізації;
*    пропонувати учням навчальні завдання різних рівнів складності;
*    урізноманітнити та збагатити методичний аспект виконання навчальних завдань з української мови;
*    використовувати як в цілому віртуальні уроки, так і їх окремі фрагменти;
*    перевіряти шляхом тестування ступінь сформованості відповідних теоретичних та практичних умінь і навичок в учнів.
Отже, використання ППЗ на уроках української мови та літератури забезпечує підвищення якісних показників засвоєння учнями навчального матеріалу, досягнення кожним учнем реально можливого для нього рівня навченості з предмету.
Варто ще раз наголосити, що на уроках з використанням інформаційно-комунікаційних технологій в учнів формуються ключові компетентності, що пред'являються Державним стандартом освіти 

Немає коментарів:

Дописати коментар