пʼятницю, 8 травня 2020 р.

Завдання з української мови та літератури для 6-А класу на період карантину (12-15 травня)

Завдання з української мови для 6-А класу на період карантину (з 12.05 до 15 .05. 2020 року)


12.05.2020
Тема уроку. Узагальнення вивченого з теми «Займенник як частина мови»
Завдання:
1.     Повторіть розряди займенників
2.     Виконайте вправи: 554 (усно), 555 (письмово)
3.     Домашнє завдання. Виконайте письмово завання ІІ вправи 557, сфотографуйте і надішліть учительці для перевірки на Viber або електронну пошту: ludoczkar@gmail.com

13.05.2020
Тема уроку. Узагальнення вивченого з теми «Займенник як частина мови»
Завдання:
1.     Повторіть розряди займенників
2.     Виконайте тести на с.214-215
3.     Домашнє завдання. Підготуйтеся до контрольної роботи за темою «Займенник як частина мови»

15.05.2020
Тема уроку. Контрольна робота № 8 з теми «Займенник як частина мови» (тестові завдання).
* Контрольна робота є обовязковою для виконання усіма учнями. Памятайте, що роботи, вислані невчасно, перевірятися НЕ БУДУТЬ. Учні, які не матимуть оцінки за тему (без поважної причини), будуть оцінені у вересні і матимуть роботу на літо.
1.     У зошитах записати дату. У наступному рядку –
Контрольна робота №8 з теми «Займенник як частина мови»       (тестові завдання).
2.     Тестові завдання та відповіді НЕ ПЕРЕПИСУЄМО!!! Нумеруємо. Правильну відповідь позначаємо буквою, ТІЛЬКИ БУКВОЮ.
3.     Восьме завдання виконуємо за умовою.
4.     Висилаємо вчительці для перевірки 15 травня з 9:00 до 17:00 !!!!!       на Viber або електронну пошту: ludoczkar@gmail.com

1. Визначити речення, у якому є займенники.
А 3 малого джерела велика річка починається.      
Б Цибуля від семи недуг лікує.
В Умій їздити, умій і доглядати.
                               
Г Кожний собі щастя кує.
2. Визначити рядок, у якому всі займенники пишуться через дефіс.
         А Ні/хто, казна/який, аби/який, де/що.
         Б Аби/хто, будь/чий, котрий/сь, де/хто.
         В Казна/що, будь/який, хтозна/що, невідь/який.
         Г Де/котрий, аби/який, будь/що, чий/небудь.
3. Визначити рядок, у якому всі займенники стоять у формі орудного
відмінка.
А Нею, ніким, вона, себе.                              
Б Казна-чим, хтозна-яким, мною, чим.
В Ніхто, чим, ким, я.                                       
Г Моїм, наш, цей, дехто.
4. Визначити рядок, у якому частка ні з усіма заперечними займенниками
пишеться разом.
А Ні/хто, ні/з/ким, ні/на/що, ні/в/кого.             
Б Ні/ким, ні/що, ні/скільки, ні/котрий.
В Ні/до/чого, ні/в/чому, ні/який, ні/з/чим.      
Г Ні/за/що, ні/ким, ні/який, ні/в/кого.
5. Установити відповідність між виділеними в реченнях займенникамиі синтаксичною роллю, яку вони виконують.
         1 Я — не ти.                                                                   А Підмет.
        
2 У всякої пташки — свої замашки.                            Б Присудок.
        
3 Хто землю удобрює, тому й земля повертає          В Додаток.
        
4 Як сокіл змокне, то й ґава його вдзьобає.                Г Означення.
6. Установити відповідність між займенниками та їх розрядами за значенням.
         1 Хто, котрий, скільки, що.                       А Особові.
        
2 Вони, ми, вона, ти.                                  Б Вказівні.
        
3 Хтось, деякий, будь-що, щось.              В Відносні.
        
4 Оцей, такий, цей, стільки.                      Г Неозначені.
7. Провідміняйте особовий займенник третьої особи однини чоловічого роду.
8. Записати речення. Підкреслити займенники. Надписати розряд
Ціле літо дід Данило живе на пасіці в лісах. Там увесь рік пахне вощиною, медом і травами. Він має дуже гарні очі, лагідну посмішку і трохи скорботні уста, на які не назбирувались ні злоба, ні погане слово. І такий він увесь чепурний та охайний, що мені одразу хочеться кудись заховати свої брудні руки.
О Михайлику, бач де ми здибались з тобою! радіють дідові очі і радіють сльозинки в них.


Немає коментарів:

Дописати коментар