Завдання для учнів 9-А класу на час карантину (з 18 до 22 травня)
Українська мова
18.05.2020
Тема
уроку. Мовні аспекти вивчення речення (порядок слів у реченні,
граматична основа, види речень).
Завдання:
1.
Повторіть види односкладних речень
2.
Доберіть по два приклади до кожного виду
Домашнє завдання: виконайте завдання:
1) Запишіть
послідовно спочатку номери означено-особових речень, потім –
неозначено-особових, а потім – узагальнено-особових.
1. Мене
везуть у царство трав, річок і таємничих озер.
2. Від
корявого дерева тепла (не)чекай!
3. Опустіться,
тихі зорі, синові під вії.
4. Земле
(В,в)ітчизни, квітни і живи!
5. Напишуть
у книгах великих про наші звичайні дні.
6. Йду
до казкового лісу, вкритого (біло)сніжною ковдрою.
7. Зроблю
собі човна і весла із пісень.
8. Землі
кланяйся низ..ко – до хліба будеш близько.
2) Прочитайте рецепт
приготування хліба. Випишіть односкладні речення, вкажіть їхні види.
ДОМАШНІЙ ХЛІБ
Ро..ведіть у літрі теплої сироватки
ложку солі, дві оцту і 60 грамів дріжджів, всипте всю порцію просіяного борошна
і замісіть круте тісто. Щоб хліб був смачним, вимішувати треба довго, потім на
2-3 години поставити його на тепле, щоб пі..ходило.
Потім викладіть на стіл, п..ремісіть, ро..ріжте на частини, ..формуйте
паляниці і покладіть у ..мащені олією форми. Дайте знову підійти, і – в
духовку. Перед випікан..ям хліб змазують яйцем (Із кн. «Господарочка»)
·
сфотографуйте і надішліть учительці для перевірки на Viber або електронну пошту: ludoczkar@gmail.com
20.05.2020
Тема
уроку. Мовні аспекти вивчення речення (порядок слів у реченні,
граматична основа, види речень).
Завдання:
1.
Повторіть способи вираження присудків в
односкладних реченнях
2.
Виконайте тестові завдання:
1. Установіть відповідність між реченням та їхнім типом
|
||
1 Тихим кроком далі зайдеш.
2 А тим часом весніє, весніє. 3 Завтра зранку вийду до криниці,
непочатої води нап’юсь...
4 Чуєте, як у селі співають?
|
А безособове
Б означено-особове В неозначено-особове Г узагальнено-особове Д двоскладне |
2. Установіть
відповідність між реченням та їхнім типом
|
||
1 означено-особове
2 неозначено-особове 3 узагальнено-особове 4 безособове |
А Не вчи орла літати, а рибу – плавати.
Б Нема тієї драбини, щоб до неба дістала. В В злагоді з совістю хочу жити. Г Пройшли багато сіл, містечок, хуторів. Д Ледачий двічі робить, а скупий двічі
платить.
|
|
3. Установіть
відповідність між реченням та їхнім типом
|
||
1 означено-особове
2 неозначено-особове 3 узагальнено-особове 4 безособове |
А Нема диму без вогню.
Б Слабка роса проти морозу. В Посієш вітер – пожнеш бурю. Г До мене приносять лампу і просять на
чай.
Д Уморився, поки хліба наївся.
|
·
Охочі можуть вислати на перевірку
3. Домашнє завдання: повторіть типи простих речень
Українська література
19.05.2020
Тема уроку. Марко Вовчок (Марія Олександрівна Вілінська). Життя і творча діяльність. Марко Вовчок як
перекладач (Ж. Верна,
Г. К. Андерсена, А. Е. Брема). «Народні оповідання»;
продовження теми народного життя в повісті «Інститутка».
ТЛ: реалізм
Завдання:
Прочитати статтю в підручнику на с. 293-295, опрацювати таблицю на
с.308
Домашнє завдання. Прочитати повість «Інститутка»,
виконати письмово завдання 1-6 на с.312-313
22.05.2020
Тема уроку. Марко Вовчок. «Інститутка». Образи
персонажів — людей із народу та панночки. Авторська позиція у творі.
Законспектувати відомості з теорії літератури:
с.311-312
Домашнє завдання.
Опрацювати таблицю порівняльної характеристики панночки й Устини на с.309-310
Немає коментарів:
Дописати коментар