пʼятницю, 15 травня 2020 р.

Завдання для учнів 9-А класу на період карантину (з 18.05 до 22.05)


Завдання для учнів 9-А класу на час карантину (з 18 до 22 травня)


Українська мова

18.05.2020
Тема уроку. Мовні аспекти вивчення речення (порядок слів у реченні, граматична основа, види речень).
Завдання:
1.     Повторіть види односкладних речень
2.     Доберіть по два приклади до кожного виду
Домашнє завдання: виконайте завдання:
1)    Запишіть послідовно спочатку номери означено-особових речень, потім – неозначено-особових, а потім – узагальнено-особових.
1.     Мене везуть у царство трав, річок і таємничих озер.
2.     Від корявого дерева тепла (не)чекай!
3.     Опустіться, тихі зорі, синові під вії.
4.     Земле (В,в)ітчизни, квітни і живи!
5.     Напишуть у книгах  великих про наші звичайні дні.
6.     Йду до казкового лісу, вкритого (біло)сніжною ковдрою.
7.     Зроблю собі човна і весла із пісень.
8.     Землі кланяйся низ..ко – до хліба будеш близько.
2)    Прочитайте рецепт приготування хліба. Випишіть односкладні речення, вкажіть їхні види.
ДОМАШНІЙ ХЛІБ
Ро..ведіть у літрі теплої сироватки ложку солі, дві оцту і 60 грамів дріжджів, всипте всю порцію просіяного борошна і замісіть круте тісто. Щоб хліб був смачним, вимішувати треба довго, потім на 2-3 години поставити його на тепле, щоб пі..ходило.
      Потім викладіть на стіл, п..ремісіть, ро..ріжте на частини, ..формуйте паляниці і покладіть у ..мащені олією форми. Дайте знову підійти, і – в духовку. Перед випікан..ям хліб змазують яйцем (Із кн. «Господарочка»)                        
·        сфотографуйте і надішліть учительці для перевірки на Viber або електронну пошту: ludoczkar@gmail.com


20.05.2020
Тема уроку. Мовні аспекти вивчення речення (порядок слів у реченні, граматична основа, види речень).
Завдання:
1.     Повторіть способи вираження присудків в односкладних реченнях
2.     Виконайте тестові завдання: 

1.  Установіть відповідність між реченням та їхнім типом
1 Тихим кроком далі зайдеш.
2 А тим часом весніє, весніє.
3 Завтра зранку вийду до криниці,
непочатої води нап’юсь...
4 Чуєте, як у селі співають?
А безособове
Б означено-особове
В неозначено-особове
Г узагальнено-особове
Д двоскладне

2. Установіть відповідність між реченням та їхнім типом
1 означено-особове
2 неозначено-особове
3 узагальнено-особове
4 безособове
А Не вчи орла літати, а рибу – плавати.
Б Нема тієї драбини, щоб до неба дістала.
В В злагоді з совістю хочу жити.
Г Пройшли багато сіл, містечок, хуторів.
Д Ледачий двічі робить, а скупий двічі
платить.
3. Установіть відповідність між реченням та їхнім типом
1 означено-особове
2 неозначено-особове
3 узагальнено-особове
4 безособове
А Нема диму без вогню.
Б Слабка роса проти морозу.
В Посієш вітер – пожнеш бурю.
Г До мене приносять лампу і просять на
чай.
Д Уморився, поки хліба наївся.

·        Охочі можуть вислати на перевірку
3.     Домашнє завдання: повторіть типи простих речень


Українська література

19.05.2020
Тема уроку. Марко Вовчок (Марія Олександрівна Вілінська). Життя і творча діяльність. Марко Вовчок як перекладач (Ж. Верна, Г. К. Андерсена, А. Е. Брема). «Народні оповідання»; продовження теми народного життя в повісті «Інститутка».
ТЛ: реалізм
Завдання:
Прочитати статтю в підручнику на с. 293-295, опрацювати таблицю на с.308
Домашнє завдання. Прочитати повість «Інститутка», виконати письмово завдання 1-6 на с.312-313

22.05.2020
Тема уроку. Марко Вовчок. «Інститутка». Образи персонажів — людей із народу та панночки. Авторська позиція у творі.
Законспектувати відомості з теорії літератури: с.311-312
Домашнє завдання. Опрацювати таблицю порівняльної характеристики панночки й Устини на с.309-310

Немає коментарів:

Дописати коментар