четвер, 9 квітня 2020 р.

Завдання для 6-А класу на час карантину (з 13 квітня до 17 квітня)


Завдання з української мови
для 6-А класу
на час карантину (з 13 квітня до 17 квітня)


13.04.2020
Тема уроку. Творення  числівників. Морфологічний розбір числівника як частини мови.
Завдання:
1. Прочитати зразок розбору числівника як частини мови, с.180
2. Опрацювати табличку «Правильно/неправильно на с.180»
3. Домашнє завдання. Виконати письмово вправу 484 (І), сфотографувати і надіслати для перевірки на Viber або електронну пошту: ludoczkar@gmail.com

14.04.2020
Тема уроку. Узагальнення вивченого з теми «Числівник»
Завдання:
1. Повторити матеріал параграфів 55-57
2. Виконати вправи: 498 (усно); 501 (письмово)
3. Домашнє завдання. Виконати письмово вправу 500 (І), сфотографувати і надіслати для перевірки на Viber або електронну пошту: ludoczkar@gmail.com

15.04.2020
Тема уроку. Узагальнення вивченого з теми «Числівник»
Завдання:
1. Повторити матеріал параграфів 55-57
2. Виконати тестові завдання на с.186-187
3. Домашнє завдання. Скласти і записати 4 речення з різними відмінковими формами числівників, сфотографувати і надіслати для перевірки на Viber або електронну пошту: ludoczkar@gmail.com

17.04.2020
Тема уроку.  Контрольна робота №7 з теми
«Числівник, відмінювання і правопис числівників»

Тестові завдання (обовязкові для виконання усім учням):

1. Збірні числівники означають
а) кількість, що складається з певного числа частин цілого;
б) кількість предметів як сукупність, єдине ціле;
в) порядок предметів при лічбі;
г) кількість предметів у цілих одиницях.
2. До кількісних числівників належать:
а) власне-кількісні, дробові, збірні та неозначено-кількісні;
б) прості, складені та дробові;
в) прості, назви десятків, назви сотень.
г) цілі, дробові, порядкові.
3.Складені порядкові числівники відмінюються так:
а) відмінюються всі слова;
б) відмінюється перше й останнє слово;
в) відмінюється останнє слово;
г) останнє слово може відмінюватись або залишатись незмінним.
4. Порядкові числівники на -сотий, -тисячний, -мільйонний пишуться
а) через дефіс;
б) разом (одним словом) ;
в) окремо (двома словами);
г) разом або окремо, залежно від того, яким членом речення виступають.
5. Складеним є такий числівник:
а) сімнадцять;
б) сімдесят;
в) сімдесят третій;
г) семитисячний.
6. Приблизну кількість означають такі числівники:
а) три з половиною дні; десять років і два місяці;
б) кільканадцять; декілька; чимало;
в) не по днях, а по годинах; з п’ятого через десяте,
г) семеро, дванадцятеро, шістнадцятеро.
7.  Записати кількісні числівники 387, 295 у формі родового, давального й орудного відмінків.
8. Записати порядкові числівники 1276, 642 у формі родового та місцевого відмінків.
9. Записати дробові числівники 3/11, 15/6 у давальному та орудному відмінках
10. Записати, обираючи правильний варіант і ставлячи іменник у потрібному відмінку: півтори (година, день), півтора (учень, тиждень), сімнадцятеро (дівчат, хлопців)
11. Поєднати числівники з іменниками і записати словосполучення:
1) чотири цілих і одна третя; центнер
2) чотири з половиною; мішок
3) вісім цілих і одна друга; тонна
4) вісім з половиною; кілограм
5) п’ять цілих і одна друга; кілометр
6) пять з половиною; рік

Контрольну роботу сфотографувати і вислати вчасно для перевірки на Viber або електронну пошту: ludoczkar@gmail.com

3. Домашнє завдання. Повторити матеріал параграфів 55-58, відповісти на запитання с.187


Немає коментарів:

Дописати коментар