четвер, 9 квітня 2020 р.

Завдання для учнів 9-А класу на час карантину (з 13 квітня до 17 квітня)


Завдання для учнів 9-А класу 
з української мови та літератури 
на час карантину (з 13 квітня до 17 квітня)

Українська мова

13.04.2020
Тема уроку. Розвиток зв’язного мовлення. Конспект сприйнятого на слух (або прочитаного самостійно) науково-навчального тексту.
Завдання:
1.     Перегляньте навчальну презентацію на блозі.
2.     Опрацюйте теоретичний матеріал підручника на с.200-201, ознайомтеся з памяткою «Як скласти конспект?» на с.202
3.     Виконайте усно вправу 349
4.      Складіть конспект цікавої науково-популярної статті, теле- або радіопередачі, сфотографуйте і надішліть для перевірки на Viber або на електронну адресу: ludoczkar@gmail.com


15.04.2020
Тема уроку. Контрольна робота № 5 (тестові завданння).  Складне речення з різними видами сполучникового й безсполучникового зв’язку. Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності. Читання мовчки текстів різних типів і стилів мовлення

Тестові завдання (обов’язкові для виконання для всіх учнів класу):

1.Визначте безсполучникове складне речення, у якому ставиться крапка з комою.
а) В житах заблудилась дорога зігнулися верби над нею за ними прокльовуються зорі.
б) Повалило снігом потонули в ньому хати і дерева невидима собачня потягнула свої зморені голоси по своїх домівках.
в) Небо над Києвом висіло похмуре беззоряне принишкле воно теж ждало чогось лихого тяжко дихалося під таким небом город був наче накритий ним здавалося все має тут задихнутися ще до ранку.
2. Визначте безсполучникове складне речення, у якому ставиться двокрапка.
а) Лід тріщав лускався крижини лізли одна на одну.
б) Раптом моє серце тенькнуло опустилось трохи вниз і радісно завмерло неподалік від отруйного стебла воронячого ока стоять два близнюки-червоноголовці.
в) Море чисте, спокійне  небо голубе  сонячне проміння скопом сиплеться в воду.
3. Визначте безсполучникове складне речення, у якому ставиться тире.
а) Згайнуєш на жнивах хвилину втратиш не одну зернину.
б) А з синім небом уже щось діється воно то зблідне, наче від жаху, то спахне сяйвом, немов від радощів.
в) Довгенько так вони сиділи обоє Арсен сидів у човні, бушля – на Арсенові.
4. Визначте речення, в яких правильно розставлено розділові знаки.
а) Птахи по надбережжю гуртуються відлітати у вирій, а деякі вже й рушили, пішли в небі, даючи зображення на екранах локаторів; в асканійському заповіднику знялись навіть лебеді та гуси канадські.
б) Кузька обнюхує свіжозриту землю - поруч якої лежить дубок з одгризеним корінням, підгинає хвоста і жалібно скімлить, боїться: бо земля пахне вепрячими писками.
в) Тільки став, задер голову: птаха вже занепокоїлась, заворушилась.
5. Визначте безсполучникові складні речення, в яких перша частина вказує на умову дії в другій частині.
а) Закрутивши чорні уси, за ухо чуприну, підняв шапку – човни стали.
б) Проїхали сани – зімкнулися хижі ряди степовиків.
в) За двома зайцями поженешся – жодного не впіймаєш.
6. Визначте, за якою схемою побудоване речення:
Знявся лелека, полетів, а в червоному дзьобі – жабеня: дітям своїм, лелеченятам, сніданок поніс.
а) [   ] : [пояснення]
б) [   ] : [доповнення]
в) [   ] : [причина]
7. Запишіть три безсполучникові складні речення, між частинами яких ставляться різні розділові знаки (кома, тире, двокрапка).
8. Зробити повний синтаксичний розбір речення.
Кожен робить щось своє, робить ніби мале якесь діло: той зварює шви, той перевіряє їх, той фарбує, високо зіп'явшись.

1.     Виконайте тестові завдання
2.     Сфотографуйте контрольну роботу і надішліть для перевірки на Viber або на електронну адресу: ludoczkar@gmail.com


Українська література

14.04.2020
Тема уроку.  Лірика Тараса Шевченка періоду арешту й заслання і після повернення з нього. «Доля». Риси автобіографізму в образі ліричного героя.
Завдання:
1.     Прослухайте майстерне виразне читання поезії, перегляньте відеопрезентацію на блозі.
2.     Виразно прочитайте ліричний вірш «Доля»
3.     Прочитайте літературно-критичну статтю в підручнику с.239-240
4.     Вивчіть напамять вірш «Доля»


17.04.2020
Тема уроку. «Росли укупочці, зросли…». Ностальгія за ідилією родинного життя, висока філософія життя людини на землі.
Завдання:

1.     Виразно прочитайте поезію «Росли укупочці, зросли…» і аналіз вірша на с.241
2.     Виконайте письмово завдання 1-6 на с.242-243,  сфотографйте і надішліть для перевірки на Viber або на електронну адресу: ludoczkar@gmail.com




Немає коментарів:

Дописати коментар