пʼятницю, 24 квітня 2020 р.

Завдання для 6-А класу на період карантину (з 27 до 30 квітня)


Завдання з української мови
для 6-А класу
на період карантину з 27.04 до 30.04


27.04.2020
Тема уроку. Підготовка до контрольного твору розповідного характеру з елементами роздуму в художньому стилі з використанням займенників на одну з тем: «Як він міг так вчинити?!», «Я хочу бути таким, як батько (брат, друг тощо)»
Завдання:
1. Опрацювати теоретичний матеріал підручника на с.243
2. Прочитати Памятку «Етапи роботи над твором-роздумом».
3.Зверніть увагу на те, які сполучення потрібно використати у творі-роздумі.
4. Уявіть ситуацію: внук обдурив бабусю, яка отримує мізерну пенсію і недобачає, підмінивши двохсотгривневу купюру на десятигривневу. Як ви оцінюєте такий вчинок? Бабуся це помітила. Але старші люди розумні й помірковані. Вона навіть не подала виду, що знає про ганебний вчинок онука. А зробила вона от що. Покликала хлопця і сказала: «Хочу зробити тобі приємність! От якраз отримала пенсію, усе двохсотгривневими купюрами. На ось тобі двісті гривень, іди в магазин, купи усе, що ти любиш, солодощі, колу, навіть чипси і сухарики. І скоріше повертайся, я чекатиму». – і простягнула хлопцю десять гривень. Як ви оцінюєте вчинок бабусі?
5. Домашнє завдання. Виконайте усно вправу 609 на с.244

28.04.2020
Тема уроку. Контрольний твір розповідного характеру з елементами роздуму в художньому стилі з використанням займенників на одну з тем: «Як він міг так вчинити?!», «Я хочу бути таким, як батько (брат, мій друг тощо)»
Завдання:
1. Поміркуйте, чи були ви колись свідками чиїхось ганебних або, навпаки, мужніх учинків. Які почуття вони у вас викликали. Як би ви вчинили у таких ситуаціях.
2. Оберіть тему твору і висловіть свої думки на чернетці, скориставшись памяткою на с.243. Відредагуйте твір.
3. У робочих зошитах запишіть сьогоднішню дату. У наступному рядку зробіть такий запис: Контрольний твір розповідного характеру з елементами роздуму в художньому стилі з використанням займенників. З нового рядка запишіть тему, яку ви обрали (без лапок). Наприклад:
Я хочу бути таким, як мій друг
Акуратно перепишіть твір з чернетки, сфотографуйте і надішліть учительці для перевірки на Viber або електронну пошту: ludoczkar@gmail.com

29.04.2020
Тема уроку. Питальні та відносні займенники, їх відмінювання.
Завдання:
1.      Прочитати теоретичний матеріал про питальні та відносні займенники на с. 198.
2.      !!! Якщо ви уважно прочитали, то побачили, що питальні займенники – це питання вивчених нами частин мови: хто? що? (іменника), який? чий? (прикметника), скільки? котрий? (числівника). А відносні займенники – ті ж самі, але без знаків запитання J. Поміркуйте над вправою 518.
3.      Виконайте письмово вправу 519.
4.      Домашнє завдання. Опрацюйте таблицю відмінювання питальних та відносних займенників на с. 200. Виконайте усно вправу 523.

Немає коментарів:

Дописати коментар