Завдання з української мови та літературидля 9-А класуна період карантину з 27.04.2020 до 30.04.2020
Українська мова
27.04.2020
Тема
уроку. Мовні аспекти вивчення речення (порядок слів у реченні,
граматична основа, види речень).
Завдання:
1.
Повторіть види речень складних речень
2.
Виконайте вправу 363 (за умовою)
3.
Домашнє
завдання: виконайте вправу 364, сфотографуйте і надішліть
для перевірки на Viber або на електронну адресу: ludoczkar@gmail.com
29.04.2020
Тема
уроку. Мовні аспекти вивчення речення (порядок слів у реченні,
граматична основа, види речень).
Завдання:
1.
Повторіть види речень складних речень
2.
Виконайте вправу 365 (за умовою)
3.
Домашнє
завдання: виконайте вправу 367 (лише те завдання, яке перед
вправою), сфотографуйте і надішліть для перевірки на Viber або на електронну
адресу: ludoczkar@gmail.com
Українська література
28.04.2020
Тема уроку. Контрольна робота №5 з теми «Нова
українська література
(творчість Тараса Шевченка)». Тестові
завдання
Мої улюблені! 💓💓💓Контрольна робота є обов’язковою для виконання усіма учнями👍. У робочих зошитах
записуємо сьогоднішню дату, тему. Завдання не переписуємо, але вказуємо рівень і нумеруємо.
Виконуємо так, як завжди. Надіслати контрольну роботу ви зобов’язані сьогодні, 28 квітня, з 9:00 до 17:00. Для особливо
хитрих зазначу, що перевірені роботи з виправленими помилками я надсилатиму
після 17:00💪. Мені подобається, що ви дружні! Але…😜 і я вас люблю😍😙.
І рівень
(кожна правильна відповідь – 0,5 б)
1. З якого твору рядки:
Гомоніла Україна
Довго гомоніла,
Довго, довго кров степами
Текла – червоніла
Текла, текла та й висохла
Степи зеленіють;
Діди лежать, а над ними
Могили синіють.
А) «Тополя»; Б) «Катерина»; В) «Кавказ»; Г)
«Гайдамаки»
2. Яка географічна назва згадується в «Гайдамаках», де
Гонта вбиває своїх синів:
А) Київ; Б) Лебедин; В) Лисянка; Г) Умань.
3. З
якого твору рядки:
Он глянь – у тім раї, що ти покидаєш,
Латану свитину з каліки знімають,
З шкуркою знімають, бо нічим обуть княжат
Недорослих…
А) «Кавказ»; Б) «Сон»; В) «Катерина»; Г) «І мертвим,
і живим…»
4. З якого твору рядки:
Споконвіку Прометея
Там орел карає,
Що день божий добрі ребра
Й серце розбиває.
А) «Наймачка»; Б) «Причина»; В) «Кавказ»; Г)
«Гайдамаки».
5. З якого твору рядки:
Не дуріте самі себе,
Учітесь, читайте,
І чужого научайтесь,
Й свого не цурайтесь.
А) «І мертвим, і живим…»; Б) «Кавказ»; В)
«Катерина»; Г) «Гайдамаки».
6. З якого твору рядки:
Пізнав
тії карі очі,
Чорні
бровенята…
Пізнав
батько свого сина,
Та
не хоче взяти.
А) «Сон»; Б) «Катерина»; В)
«Кавказ»; Г) «І мертвим, і живим…»;
ІІ рівень
(кожна правильна відповідь – 1 бал)
Продовжіть речення
7. Послання – це…
8. Найбільш плідним періодом у
творчості Т. Шевченка є…
9. Поему «Катерина» Т Шевченко
присвятив ….. на згадку про……
ІІІ рівень
(3 бали за правильно виконані обидва завдання)
10.
Установіть відповідність між афоризмом і назвою твору
Афоризм
|
Назва твору
|
1. Якби ви вчились так, як треба,
То й мудрость би була своя
|
А «Кавказ»
|
2. Борітеся – поборете,
Вам Бог помагає!
|
Б «Заповіт»
|
3. Раз добром нагріте серце
Вік не прохолоне
|
В «Катерина»
|
4. Кохайтеся, чорнобриві,
Та не з москалями…
|
Г «Сон»
|
Д «І мертвим, і живим…»
|
11.
Установіть відповідність між художнім образом і назвою твору
Художній образ
|
Назва твору
|
1.
Сибір неісходима
|
А «Заповіт»
|
2.
Варшавське сміття
|
Б «Кавказ»
|
3.
Царські палати
|
В «Сон»
|
4.
Лани широкополі
|
Г «І мертвим, і живим…»
|
Д «Наймичка»
|
IV
рівень (3 бали)
12.
Самостійно проаналізувати один з вивчених творів Т.Шевченка
*У мене теж є Google
Немає коментарів:
Дописати коментар