пʼятницю, 24 квітня 2020 р.

Завдання для 9-А класу на період карантину (з 27 до 30 квітня)

Завдання з української мови та літературидля 9-А класуна період карантину з 27.04.2020 до 30.04.2020

Українська мова

27.04.2020
Тема уроку. Мовні аспекти вивчення речення (порядок слів у реченні, граматична основа, види речень).
Завдання:
1.     Повторіть види речень складних речень
2.     Виконайте вправу 363 (за умовою)
3.     Домашнє завдання: виконайте вправу 364, сфотографуйте і надішліть для перевірки на Viber або на електронну адресу: ludoczkar@gmail.com

29.04.2020
Тема уроку. Мовні аспекти вивчення речення (порядок слів у реченні, граматична основа, види речень).
Завдання:
1.     Повторіть види речень складних речень
2.     Виконайте вправу 365 (за умовою)
3.     Домашнє завдання: виконайте вправу 367 (лише те завдання, яке перед вправою), сфотографуйте і надішліть для перевірки на Viber або на електронну адресу: ludoczkar@gmail.com


Українська література

28.04.2020
Тема уроку.  Контрольна робота №5 з теми «Нова українська література (творчість Тараса Шевченка)». Тестові завдання

Мої улюблені! 💓💓💓Контрольна робота є обовязковою для виконання усіма учнями👍. У робочих зошитах записуємо сьогоднішню дату, тему. Завдання не переписуємо, але вказуємо рівень і нумеруємо. Виконуємо так, як завжди. Надіслати контрольну роботу ви зобовязані сьогодні, 28 квітня, з 9:00 до 17:00. Для особливо хитрих зазначу, що перевірені роботи з виправленими помилками я надсилатиму після 17:00💪. Мені подобається, що ви дружні! Але…😜 і я вас люблю😍😙.


І рівень (кожна правильна відповідь – 0,5 б)
                     1. З якого твору рядки:
 Гомоніла Україна
 Довго гомоніла,
 Довго, довго кров степами
 Текла – червоніла
 Текла, текла та й висохла
 Степи зеленіють;
 Діди лежать, а над ними
 Могили синіють.
 А) «Тополя»; Б) «Катерина»; В) «Кавказ»; Г) «Гайдамаки»
2. Яка географічна назва згадується в «Гайдамаках», де Гонта вбиває своїх синів:
 А) Київ; Б) Лебедин; В) Лисянка; Г) Умань.
3. З якого твору рядки:
 Он глянь – у тім раї, що ти покидаєш,
 Латану свитину з каліки знімають,
 З шкуркою знімають, бо нічим обуть княжат
 Недорослих…
 А) «Кавказ»; Б) «Сон»; В) «Катерина»; Г) «І мертвим, і живим…»
4. З якого твору рядки:
 Споконвіку Прометея
 Там орел карає,
 Що день божий добрі ребра
 Й серце розбиває.
 А) «Наймачка»; Б) «Причина»; В) «Кавказ»; Г) «Гайдамаки».
5. З якого твору рядки:
 Не дуріте самі себе,
 Учітесь, читайте,
 І чужого научайтесь,
 Й свого не цурайтесь.
 А) «І мертвим, і живим…»; Б) «Кавказ»; В) «Катерина»; Г) «Гайдамаки».
6. З якого твору рядки:
Пізнав тії карі очі,
Чорні бровенята…
Пізнав батько свого сина,
Та не хоче взяти.
А) «Сон»; Б) «Катерина»; В) «Кавказ»; Г) «І мертвим, і живим…»;

ІІ рівень (кожна правильна відповідь – 1 бал)
Продовжіть речення
7. Послання – це…
8. Найбільш плідним періодом у творчості Т. Шевченка є…
9. Поему «Катерина» Т Шевченко присвятив ….. на згадку про……

ІІІ рівень (3 бали за правильно виконані обидва завдання)
10. Установіть відповідність між афоризмом і назвою твору
Афоризм
Назва твору
1.      Якби ви вчились так, як треба,
То й мудрость би була своя
А «Кавказ»
2.      Борітеся – поборете,
Вам Бог помагає!
Б «Заповіт»
3.      Раз добром нагріте серце
Вік не прохолоне
В «Катерина»
4.      Кохайтеся, чорнобриві,
Та не з москалями…
Г «Сон»

Д «І мертвим, і живим…»

11. Установіть відповідність між художнім образом і назвою твору
Художній образ
Назва твору
1.      Сибір неісходима
А «Заповіт»
2.      Варшавське сміття
Б «Кавказ»
3.      Царські палати
В «Сон»
4.      Лани широкополі
Г «І мертвим, і живим…»

Д «Наймичка»

IV рівень (3 бали)
12. Самостійно проаналізувати один з вивчених творів Т.Шевченка
                                                                                                                                                                *У мене теж є Google


Немає коментарів:

Дописати коментар