Завдання з української мови
та української літератури
для 9-А класу
на час карантину (з 21.04 до 24.04)
та української літератури
для 9-А класу
на час карантину (з 21.04 до 24.04)
Дорогі дев'ятикласники!😍
Мені подобається, як активно працює більшість із вас💓. З української мови за попередню тему не атестовано😪 лише двоє учнів. З ними працюватиму індивідуально після завершення карантину, з'ясувавши причину😱😤😷.
Вам пощастило😉. Ми розпочинаємо повторення і систематизацію вивченого у 7-8 класах. Тому не буде нічого нового😊. Натомість ви зможете суттєво покрашити якість знань, систематично виконуючи завдання. Буде багато тестів, інтерактивнх вправ на повторення💪.
З української літератури тематичну виставлятиму на наступний тиждень після контрольної роботи за творчістю Т.Шевченка, враховуючи ваші поточні оцінки😉. Хто має вільний час на цьому тижні, починайте читати історичний роман П.Куліша "Чорна рада" (він є у програмі ЗНО)
Українська мова
22.04.2020
Тема
уроку. Узагальнення й систематизація вивченого. Мовні аспекти
вивчення речення (порядок слів у реченні, граматична основа, види речень).
Завдання:
1.
Повторіть види речень за складом граматичної
основи
2.
Виконайте вправу 360 (за умовою)
3.
Домашнє завдання: виконайте вправу 362 (усі
завдання), сфотографуйте і надішліть для перевірки на Viber або на електронну
адресу: ludoczkar@gmail.com
Українська література
21.04.2020
Тема уроку. Біблія в житті Тараса
Шевченка. Світле пророцтво поета («Ісаія. Глава 35»). Художня інтерпретація творів із Книги
псалмів, риси її національної своєрідності у Т. Шевченка.
ТЛ: псалом
Завдання:
1. Прочитати
літературно-критичну статтю підручника на с.243-244, виписати в зошити і
вивчити визначення псалму
2. Прочитати переспів
«Ісаія. Глава 35», аналіз поезії на с.246-247
3. Домашнє завдання. Виконати 11 завдання на с.248, сфотографувати
і надіслати для перевірки на Viber або на електронну адресу:
ludoczkar@gmail.com
Для охочих – додатково завдання 4 на с.248 (те, що з
поміткою «Домашнє завдання»)
24.04.2020
Тема
уроку. Світова велич
українського поета. Визначні діячі світової культури про Шевченка. Його вплив
на літератури інших народів. Шевченко та історико-культурний поступ України.
Ушанування пам’яті поета в Україні й за кордоном.
Завдання:
1. Прочитати
літературознавчу статтю в підручнику на с.249
2. Повторити мотиви вивчених
творів. Підготуватися до контрольного тестування за творчістю Т.Шевченка.
Немає коментарів:
Дописати коментар