пʼятницю, 17 квітня 2020 р.

Завдання з української мови для 6-А класу на час карантину (з 21.04 до 24.04)



Завдання з української мови
 для 6-А класу
 на час карантину (з 21.04 до 24.04)

 Дорогі учні! 
      Дякую за те, що ви такі відповідальні і виконавчі💓. Мені приємно з вами працювати💗.
       З усього класу лише четверо учнів не вислали жодного завдання на перевірку😟, тому вони не атестовані з теми "Числівник"😪.  З ними ми будемо вирішувати питання індивідуально, з'ясувавши причину.
       Усі інші учні, які старалися👍 і часто висилали завдання (деякі навіть щодня!)😉, отримають на Viber повідомлення з тематичною оцінкою.
       Ми розпочинаємо нову тему, саме за нею буде виставлено останню тематичну😊.
       Нагадую, що ви можете звертатися до мене, якщо чогось не розумієте, у той час, коли у нас заняття за розкладом, обов'язково все поясню. Натомість виконані завдання ви можете надсилати впродовж восьми годин: з 9:00 до 17:00 поточного дня і терпеливо дочекатися оцінки. Не варто закидати мене повідомленнями "Скільки в мене?" Жодної оцінки не тримаю в таємниці - завжди висилаю вам перевірену роботу до кінця робочого дня. 
Будьте здорові, слухняні й веселі😍😘.
Л.Н.

21.04.2020
Тема уроку. Займенник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Розряди займенників за значенням
Завдання:
1. Опрацювати теоретичний матеріал підручника на с.190 або (і) переглянути відеопояснення цієї теми на блозі
2. Виконати усно вправу 503 (І, ІІ)
3. Ознайомитися з розрядами займенників за таблицею на с.191
3. Домашнє завдання. Виконати письмово вправу 504 (І), сфотографувати і надіслати для перевірки на Viber або електронну пошту: ludoczkar@gmail.com

22.04.2020
Тема уроку. Розряди займенників за значенням
Завдання:
1. Вивчити розряди займенників за таблицею на с.191
2. Виконати вправи: 505 (усно); 506 (письмово)
3. Домашнє завдання. Вивчити розряди займенників за таблицею на с.191

24.04.2020
Тема уроку. Особові займенники. Зворотній займенник себе.
Завдання:
1. Розглянути таблиці відмінювання особових та зворотного займенників на с.194 або (і) переглянути відеопояснення цієї теми
2. Виконати вправи: 512 (усно); 508 (письмово)
3. Домашнє завдання. Виконати письмово вправу 511 (І), а для охочих + вправу 516, сфотографувати і надіслати для перевірки на Viber або електронну пошту: ludoczkar@gmail.com


Немає коментарів:

Дописати коментар